Digitaalinen media opetuksessa -kurssi alkoi tänään. Kurssilla tutustumme videon, äänen ja kuvankäsittelyn saloihin eri ohjelmien avulla. Jalakalääkärin takia tulin myöhässä ja alkutunnilla kerrotut ohjeet menivät ohi. Ehdin tänään kuitenkin luoda elämäni ekan blogin Paulin avustuksella. Seuraavaksi alan suunnittelemaan lopputyötä.
Anna