tiistai 1. maaliskuuta 2016
6. ja viimeinen kerta 2.3.
Tänään oli viimeinen kerta. Esittelimme työmme. Porukka oli kyllä luonut toinen toistaan hienompia esityksiä. Nuo kaikki kun osais tehdä, olis jo aika pro käyttään erilaisia ohjelmia.
5. kerta Ke 24.2.
Tänään viimeistelin ryhmätyömme muiden ryhmäläisten ollessa pois tällä kertaa. En oppinut mitään uutta. Ens viikolla esitellään sitten työt.
tiistai 16. helmikuuta 2016
4. kerta 17.2.16
Jatkoimme power point esityksen tekoa! Liitimme mm. videot ja nuottiesimerkkejä viimekerralla luomaamme pohjaan…Nämä kaksi toimintoa opin itsekin siinä samalla.
3. kerta 10.2.
Teimme koko tunnin lopputyötä power pointilla. Yksi ryhmämme jäsenistä oli tänään pois. Hänen hallussaan oli meidän edellisellä kerralla kuvaamamme videomateriaali, joten emme voineet sitä vielä käyttää. Teimme esityksen muuten jo aika hyvälle mallille, vaikka saattaahan se siitä vielä paisua. Power point minusta edelleen hyvä väline opetuksessa!
2. oppitunti 3.2.
Toisella tunnilla aloimme uhraamaan ajatuksia lopputyön suunnittelemiseen. Tutustuimme myös i padin erin sovelluksiin. Niistä suurin osa oli minulle ennestään outoja, vaikka minulla on ollu pad jo monta vuotta. Esimerkiksi Animate Me, Puppet Eduun ja Paddlet olivat uusia tuttavuuksia. Ne vaikuttivat helpohkosti lähestyttäviltä, mutta niitä kannattaisi ottaa käyttöön, niin tulisi tutummaksi. Lopputunnista kuvasimme lopputyöhön tulevia videonpätkiä ipadilla.
tiistai 26. tammikuuta 2016
Eka harjoituskerta 27.1.
Digitaalinen media opetuksessa -kurssi alkoi tänään. Kurssilla tutustumme videon, äänen ja kuvankäsittelyn saloihin eri ohjelmien avulla. Jalakalääkärin takia tulin myöhässä ja alkutunnilla kerrotut ohjeet menivät ohi. Ehdin tänään kuitenkin luoda elämäni ekan blogin Paulin avustuksella. Seuraavaksi alan suunnittelemaan lopputyötä.
Anna
Anna
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)