tiistai 1. maaliskuuta 2016
6. ja viimeinen kerta 2.3.
Tänään oli viimeinen kerta. Esittelimme työmme. Porukka oli kyllä luonut toinen toistaan hienompia esityksiä. Nuo kaikki kun osais tehdä, olis jo aika pro käyttään erilaisia ohjelmia.
5. kerta Ke 24.2.
Tänään viimeistelin ryhmätyömme muiden ryhmäläisten ollessa pois tällä kertaa. En oppinut mitään uutta. Ens viikolla esitellään sitten työt.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)