tiistai 16. helmikuuta 2016

4. kerta 17.2.16

Jatkoimme power point esityksen tekoa! Liitimme mm. videot ja nuottiesimerkkejä viimekerralla luomaamme pohjaan…Nämä kaksi toimintoa opin itsekin siinä samalla.

3. kerta 10.2.

Teimme koko tunnin lopputyötä power pointilla. Yksi ryhmämme jäsenistä oli tänään pois. Hänen hallussaan oli meidän edellisellä kerralla kuvaamamme videomateriaali, joten emme voineet sitä vielä käyttää. Teimme esityksen muuten jo aika hyvälle mallille, vaikka saattaahan se siitä vielä paisua. Power point minusta edelleen hyvä väline opetuksessa!

2. oppitunti 3.2.

Toisella tunnilla aloimme uhraamaan ajatuksia lopputyön suunnittelemiseen. Tutustuimme myös i padin erin sovelluksiin. Niistä suurin osa oli minulle ennestään outoja, vaikka minulla on ollu pad jo monta vuotta. Esimerkiksi Animate Me, Puppet Eduun ja Paddlet olivat uusia tuttavuuksia. Ne vaikuttivat helpohkosti lähestyttäviltä, mutta niitä kannattaisi ottaa käyttöön, niin tulisi tutummaksi. Lopputunnista kuvasimme lopputyöhön tulevia videonpätkiä ipadilla.