Digitaalinen media opetuksessa -kurssi alkoi tänään. Kurssilla tutustumme videon, äänen ja kuvankäsittelyn saloihin eri ohjelmien avulla. Jalakalääkärin takia tulin myöhässä ja alkutunnilla kerrotut ohjeet menivät ohi. Ehdin tänään kuitenkin luoda elämäni ekan blogin Paulin avustuksella. Seuraavaksi alan suunnittelemaan lopputyötä.
Anna
Miten voi olla mahdollista, et tää blogiteksti on julkaistu tiistaina 26 päivä? :O vai onkohan mulla joku virhe tässä:O Kuitenki siis tää kurssi on varmast iha hauska ku saadaan olla tableteilla joka tunti XD
VastaaPoistaNiinpä muuten lukee. Tää hässäkkä tulee päivän edellä näköjään!
VastaaPoistaVai jälessä...
VastaaPoista