Toisella tunnilla aloimme uhraamaan ajatuksia lopputyön suunnittelemiseen. Tutustuimme myös i padin erin sovelluksiin. Niistä suurin osa oli minulle ennestään outoja, vaikka minulla on ollu pad jo monta vuotta. Esimerkiksi Animate Me, Puppet Eduun ja Paddlet olivat uusia tuttavuuksia. Ne vaikuttivat helpohkosti lähestyttäviltä, mutta niitä kannattaisi ottaa käyttöön, niin tulisi tutummaksi. Lopputunnista kuvasimme lopputyöhön tulevia videonpätkiä ipadilla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti