Digitaalisen median opettelua
tiistai 1. maaliskuuta 2016
5. kerta Ke 24.2.
Tänään viimeistelin ryhmätyömme muiden ryhmäläisten ollessa pois tällä kertaa. En oppinut mitään uutta. Ens viikolla esitellään sitten työt.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti