tiistai 1. maaliskuuta 2016

5. kerta Ke 24.2.

Tänään viimeistelin ryhmätyömme muiden ryhmäläisten ollessa pois tällä kertaa. En oppinut mitään uutta. Ens viikolla esitellään sitten työt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti