Digitaalisen median opettelua
tiistai 1. maaliskuuta 2016
6. ja viimeinen kerta 2.3.
Tänään oli viimeinen kerta. Esittelimme työmme. Porukka oli kyllä luonut toinen toistaan hienompia esityksiä. Nuo kaikki kun osais tehdä, olis jo aika pro käyttään erilaisia ohjelmia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti