Digitaalisen median opettelua
tiistai 16. helmikuuta 2016
4. kerta 17.2.16
Jatkoimme power point esityksen tekoa! Liitimme mm. videot ja nuottiesimerkkejä viimekerralla luomaamme pohjaan…Nämä kaksi toimintoa opin itsekin siinä samalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti