tiistai 16. helmikuuta 2016

3. kerta 10.2.

Teimme koko tunnin lopputyötä power pointilla. Yksi ryhmämme jäsenistä oli tänään pois. Hänen hallussaan oli meidän edellisellä kerralla kuvaamamme videomateriaali, joten emme voineet sitä vielä käyttää. Teimme esityksen muuten jo aika hyvälle mallille, vaikka saattaahan se siitä vielä paisua. Power point minusta edelleen hyvä väline opetuksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti